Ozvěte se nám Přihlásit se
Přihlásit se
0 Košík

Můj nákupní košík

Cena bez DPH 0,00 Kč

Celkem s DPH 0,00 Kč

Přejít do nákupního košíku
Menu
Zavřít

Soutěžní plechovky

Přímý potisk plechovek vytváří příležitost pro zcela novou formu vzájemné interakce firmy či organizace s jejími zákazníky nebo obchodními partnery. Proces setření barvy z plechovky a očekávání výhry je silnou podvědomou komunikací se značkou a vašimi produkty.

Laserová označovací technologie hliníkových plechovek ve spojení s potiskem speciální barvou, kterou lze snadno seškrábat a mobilním telefonem se čtením QR kódu umožňuje vytvářet mnoho zábavných herních konceptů.

Jak to funguje? Na každou plechovku laserem vypálíme unikátní kód jako u losu a pak jej při tisku překryjeme speciální barvou, která jde snadno seškrábnout. Prostě stírací los na plechovce. A jak můžete soutěžní plechovku využít?

Nezávazně poptat

Rychlá výhra pro účastníky akce – otevření nové prodejny.

Každý účastník vaší akce dostane při prezenci plechovku s nealko nápojem a vaším designem jako dárek. Na stanoveném počtu plechovek (např. každá 10. vyhrává) je značení jen ve variantách „Vyhráváte 1 / „Třeba příště“. Výherní plechovky mají pořadová čísla – můžete mít stejné ceny pro všechny výherce nebo odměny s různou hodnotou. Výherní kód účastník ukáže hostesce a získá odměnu, např. poukaz na slevu.

Tombola na plese – půlnoční losování a výhra na místě.

Součástí cen/vstupenky na ples je originální plechovka s vínem (založte tradici a pravidelní návštěvníci budou vaše plechovky/vstupenky dlouhodobě sbírat). Na každé plechovce je originální kód (číslo losu) k němuž lze předem přiřadit konkrétní výhru. Výherce si po setření kódu může přímo vyzvednout výhru. Pro hlavní ceny pak můžete využít i slavnostní slosování. Zajistíme vám speciální software, který zcela náhodně vylosuje výherce hlavních cen a to ze všech plechovek či jen z těch, které nevyhrály jinou cenu.

Firemní promotion – uvedení nového produktu na trh.

Jako podporu uvedení nového typu zájezdu na trh zvolila cestovní kancelář soutěž, kde je hlavní cenou exotický zájezd. Součástí dlouhodobé strategie budování trhu je on-line komunikace s potenciálními klienty. V designu reklamní plechovky byla použita atraktivní fotografie destinace a QR kód s odkazem na speciální webovou stránku se soutěží. Plechovky s osvěžujícím nealko nápojem byly rozdávány jako dárek na veletrzích a dalších místech s výskytem cílové skupiny zákazníků.

Načtením QR kódu z plechovky se zákazník dostal na speciální stránku webu (přesné měření efektivity kampaně), kde zadal kód z plechovky, jméno a příjmení, e-mail nebo mobilní telefon a potvrdil souhlas se zpracováním údajů. Po uložení mu přišlo potvrzení (e-mail/SMS) a voucher na základní slevu 10%. Po uzavření celé soutěže pak bylo provedeno losování hlavní ceny a další komunikace se všemi účastníky soutěže.

On-line systém na losování výher, vyhodnocení kódů, sběr kontaktních údajů a informování účastníků o výhře si můžete u nás výhodně pronajmout.

Už máte tu správnou inspiraci? Tak se nám ozvěte a brzy můžete mít v ruce svůj vlastní „stírací los“ na plechovce.